All ChannelsGroup с трето издание на стажантската си програма за млади таланти
От 05 майAll Channels Group започва търсенето на следващия випуск, пълен с гладници за знание. Стажантската програма All You Can Eat ще развива практически умения и ще допълва академичните знания на студенти, специализиращи в областта на рекламата, комуникациите, дизайна, връзките с обществеността, маркетинга, дигиталния бизнес и медиите, организирането на събития, търговския маркетинг, промоциите и финансите.
„В първите два випуска близо 20 гладни за знания студенти се впуснаха в предизвикателствата на менторите си, а днес част от тях вече са пълноправни членове на екипа на All Channels Group.Вярваме, че трябва да се инвестира в образованието и смятаме, че стажантската ни програма All YouCanEatсе превръща в пресечна точка на образованието и практиката. По този начин даваме силен старт на младежите в България за кариерно развитие и ориентиране в бизнес средата.“, споделя Александър Дурчев, главен изпълнителен директор на All Channels Group.
All YouCanEat е разделена на няколко модула, в които се редуват лекции, уъркшопове, работа по реални проекти, специален проект на випуска, работа с модели на творческо мислене и практика със серия от брейнсторминг техники. Лятното меню на третия випуск в All YouCanEatпредлага следните 6 атрактивни специалитета – Design, Account, PR, Production, Digital, Events. Стажът продължава 6 месеца, с гъвкава заетост между 25 и 35 часа седмично. Всички гладни могат да получат повече информация и да разгледат менюто на платформата ни за кандидатстване – https://www.all-channels.com/allyoucaneat
Програмата се реализира в партньорство с Нов български университет, като в нея могат да се включват студенти от всички висши учебни заведения в страната.
Важни дати за кандидатстващите:
Старт на кандидатстване по имейл – 05 май
Край на кандидатстване по имейл – 10 май
Изпращане на брифове към кандидати – 11-13 май
Краен срок за предаване на решени задания 22 май
Проверка на задания – 23-31 май
Интервюта – 01 – 08 юни
Старт на програмата – 13 юни