Магията да откриеш името си върху Coca-Cola отново е тук
Над 150 уникални имена и прякори ще освежат етикета на иконичната напитка в България
Магията да откриеш своето име на Coca-Cola бутилка или кен отново е тук. Емблематичната кампания „Сподели Coca-Cola“ се завръща с нова енергия, свежи изживявания и покана да отпразнуваме приятелството, да споделим истински емоциите и да създадем спомени, които остават завинаги.
Над 150 уникални имена и прякори ще освежат етикета на иконичната напитка в България. Алекс, Тони, Ники, Вики, Пепи, Гери, Дани, Хриси и още много други ще разпознаят имената си върху опаковките на Coca-Cola. Изборът на най-популярните имена в България е на базата на официални регистри и демографски данни. Използвани са още технологии като изкуствен интелект и анализ на социалните мрежи, за да бъдат уловени новите тенденции, прякори и жаргонни обръщения, които се използват най-често от българите. Сред тях са Шегаджията, Тайфата, Победителя, Мацката, Шефа, Брата, Семейството, Приятелите, Отбора и други.
През 2011 година за първи път имената на хората заменят логото на бутилките и кеновете – смело и иновативно решение, което променя правилата и поставя началото на нова ера в персонализацията. Днес Coca-Cola приканва ново поколение да усети магията на реалните споделени моменти. Целта – да вдъхнови младите хора да изразят внимание, благодарност или просто настроение чрез бутилка или кен с лично послание. Един малък жест, който може да създаде силна и автентична връзка.
Фокусът на кампанията е насочен основно към родените между 1996 и 2009 година или така наречените Gen Z (поколението Z). 72% от тях търсят автентичност и искат да се свързват с истински хора във всичко, което правят, показва изследване на Kantar от 2023 г. В свят, в който онлайн комуникацията често е мимолетна, споделянето на Coca-Cola е реален и осезаем жест на внимание с хора на живо.
Кампанията акцентира върху истинските връзки както онлайн, така и офлайн. Макар дигиталните платформи да свързват хората, именно реалните моменти, прекарани заедно, се превръщат в най-ценните спомени.
„В днешния забързан дигитален свят е по-важно от всякога да ценим човешките отношения и значимите връзки. Кампанията „Сподели Coca-Cola“ ни напомня, че най-ценните спомени се раждат в спонтанните моменти на смях, истории и истинска свързаност – с кен Coca-Cola в ръка и приятел до теб“, коментира Лазар Казанджиев, бранд мениджър на Coca-Cola за България.
Персонализираните бутилки и кенове Coca-Cola вече са налични в търговската мрежа, а подробности може да разберете на www.coca-cola.bg.
Повече информация за Компанията Кока-Кола:
Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company, NYSE: KO) е водеща компания за безалкохолни напитки, чиито продукти се продават в над 200 държави. Мисията ѝ е да освежи света и да вдъхнови положителна промяна. В допълнение на иконичния бранд Coca-Cola, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ѝ включва някои от най-предпочитаните марки по целия свят: студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, напитки от соя и много други. Компанията Кока-Кола непрестанно развива и трансформира своето портфолио, като намалява захарта в напитките и лансира на пазара иновативни продукти. Кока-Кола се стреми да оказва положително влияние върху живота на хората, общностите и планетата чрез възстановяване и опазване на водните ресурси, рециклиране на опаковки, устойчиви практики за снабдяване и намаляване на въглеродните емисии в цялата верига. Заедно с бутилиращите партньори Системата на Кока-Кола наема над 700 000 души, като по този начин помага за създаването на работни места по цял свят. В България Системата на Кока-Кола се състои от 5 компании и играе важна роля в националната икономика, осигурявайки работа на 3270 души. Нейното икономическо въздействие в България за 2023 г. се изразява в добавена стойност от близо един милиард лева по цялата верига на стойността. Всеки 1 лев, похарчен за напитки на Coca-Cola, води до 0,75 лв. приход за България, а икономическият принос възлиза на 0,5% от БВП на страната.
Научете повече на www.coca-colacompany.com и www.coca-cola.bg.